فرایند به کارگیری نیروی انسانی در دانشگاه تهران

شماره بخشنامه:   155/320830

تاریخ :   1398/11/2

با عنایت به مصوبه بند ۴ هیأت اجرایی منابع انسانی شماره ۱۹۷ مورخ ۰۳/‏۰۴/‏۹۸‬ مبنی بر اینکه " به‌کارگیری نیروی انسانی در دستگاه‌های دولتی و عمومی، از جمله دانشگاه تهران، تحت هر عنوان (قراردادی، شرکتی و حجمی و.....) به طور مستقیم یا غیرمستقیم و انعقاد قرارداد پیمانکاری با اشخاص حقیقی و یا حقوقی جهت به‌کارگیری نیروی انسانی بدون اخذ مجوز رسمی و انجام تشریفات قانونی و همچنین مجوز هیأت اجرایی ممنوع است"، لذا در صورت نیاز واحدهای دانشگاه به نیروی شرکتی جهت انجام امور اداری و آزمایشگاهی، فرایند به کار گیر‌ی نیروی انسانی به شرح ذیل می‌باشد:

۱. ارسال درخواست رسمی واحد مربوطه به همراه دلایل توجیهی به منابع انسانی

۲. منابع انسانی نسبت به ارسال آگهی و فراخوان عمومی به تمامی واحدهای دانشگاه اقدام می نماید. 
پس از جمع بندی، پرسنل متقاضی برای جابجایی متناسب با درخواست به واحد مربوطه معرفی خواهند شد. در صورتی که نیروی متقاضی برای جابجایی بر اساس شرایط واحدها وجود نداشت، منابع انسانی پس از انجام کار کارشناسی موضوع را جهت طرح و اخذ مجوز در دستور کار هیأت اجرایی قرار داده و رئیس واحد یا معاون اداری و مالی جهت دفاع دعوت می‌شود.

۳. در صورت موافقت هیأت اجرایی، مکاتبه منابع انسانی با تعاونی چندمنظوره جهت تأمین نیرو صورت می گیرد. 

افراد در صورت داشتن صلاحیت عمومی بکارگیری در دانشگاه، بنا به بند الف صورتجلسه مورخ ۰۹/‏۱۰/‏۹۸‬ هیأت اجرایی منابع انسانی با رعایت موارد زیر می‌توانند در آزمون شرکت نمایند:

* سهمیه و شرایط استخدامی در رشته‌های تحصیلی مورد نیاز توسط اداره کل منابع انسانی و اداره کل برنامه‌ریزی و تحول سازمانی تعیین می‌شود.

* متقاضیان می‌بایست دارای مدارک دانشگاهی کاردانی، کارشناسی یا کارشناسی ارشد بوده و افراد دارای مدرک تحصیلی دکتری و دیپلم یا پایین‌تر مجوز ورود و شرکت در این آزمون را ندارند.

* شرط سنی دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کارشناسی حداکثر ۳۰ سال و برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حداکثر ۳۵ سال می‌باشد. ضمناً سنوات شرکتی مؤثر شاغل در دانشگاه تهران که منجر به پرداخت بیمه توسط شرکت چند منظوره اعضای غیر هیأت علمی شده است به حداکثر شرط سنی افراد متقاضی اضافه می‌گردد.

* بر اساس مصوبات دانشگاه (بند ۱ صورتجلسه مورخ ۹۸/۸/۶ هیأت رئیسه محترم دانشگاه در خصوص استخدام اقوام و خویشاوندان درجه یک کارمندان و اعضا هیأت علمی که طی نامه شماره ۷۲۱۸۸۵۳ مورخ ۱۱/‏۰۹/‏۹۸‬ به اطلاع کل پرسنل دانشگاه رسانده شده بود)، جذب و به‌کارگیری نیروی انسانی در پردیس‌ها، دانشکده‌ها و واحدهایی که خویشاوندان درجه یک و دو ایشان (از جمله فرزند، پدر، مادر، همسر، خواهر، برادر، همسر فرزند) در آن واحد مشغول به کار می‌باشند، ممنوع است.

مدیریت محترم  و حسابداری واحدهای مختلف دانشگاه بدون تایید اداره کل منابع انسانی مجوزی برای پرداخت قراردادهای شرکتی و یا حقوق و دستمزد (روزمزد ، موقت کار و...) را ندارند. 



سایر مطالب خبری:



نظرات کاربران:


نام:
ایمیل:  
متن نظر:
کد امنیتی:
 
   

طراحی و پشتیبانی : نگاهی دیگر
Copyright © 2015 WWW.UTK.IR, All rights reserved
Designed By : ANOTHERVIEW.IR
تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است و متعلق به وبسایت شورای صنفی کارکنان دانشگاه تهران می باشد